yO! Assalammualaikum semUa bloGGerz and sTalkers~ tQ for visit mY blOg...plEasE eNjoy reading tHis bloG yA! ^__^

Pages

.:: Penilik bLog ::.

Sign by Danasoft - Get Your Sign

.::sYukur aLhamdulillah::.

yO! assalammualaikum dan salam singgah kepada semua bloggerz...

hUrm..mesti korang rase blog nie mcm tak aktif jea kan?? plEase...walaweh~ jgn laa pulak korang fikirkan mcm tue yea,erm...okey first aku nak minta maaf kepada follower2 aku yang baru jea meng-follow aku..(sorry sebab follow korang lambat sikit~lately aku sibuk dengan study for final exam aku...TAHUN NIE STPM laa so aku x boleh nak main2 lagi da!!) aku akan try cube utk catch up korang ang follow korang balik itu pun kalau laa aku ade masa + berukband aku yang tgh mabuk minum todi (fucking shit..! lembab nak mampus pak cik berukband aku nie) =.=' 

hAh! entry aku pada kali nie ialah mengenai  kesyukuran aku  kerana follower aku da pon mencapai 50 orang...thanks for being my buddy ya! sayang korang and rasa mcm nak peluk laa korang nie ketat2...erk main2 jea k~ hehe..kang x pasal2 plak aku kena cepuk dengan dek bF korang lak...hehe!! orait once again aku nak ucapkan terima kasih kat semua kawan2 aku exspecially to cIk puan qienah sbb jadi sudi jadi follower aku yg ke-50! thanks so much cik qienah hope cik qienah sentiasa aktif dan berjaya dalam bidang berblog nie yea~

______________¶¶¶¶¶¶
__________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶
__¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤
__¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶
¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶
_¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶
(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)
 

teddy nie khas buat buddies aku!!
~sayang korang semua~


•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
::: (\_(\ ...*...*...*...*...*...*...*...*...::::::::::::::
*: (=' :') :: thAnks to all that have ! ::::::::::::::::
•.. (,('')('')¤...been follow me.*...*...*...:::::::::::
¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸

0 org Budak kecik dtg mai komEn sini ^__^:

Post a Comment

Followers

Jemput tengok mana2 berkenan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...