yO! Assalammualaikum semUa bloGGerz and sTalkers~ tQ for visit mY blOg...plEasE eNjoy reading tHis bloG yA! ^__^

Pages

.:: Penilik bLog ::.

Sign by Danasoft - Get Your Sign

.::HaPPy biRthdaY to yOu::.





oKEy... salam singgah kepada semua bloggerz!

Hari just nak wish birtday dekat seseorang yang aku sayang dan suke...
agak-agak korang sape laa orang yang aku suke tue kan?? haha..~ ( ade ke orang nak kat aku??)
 huh...! nak suruh korang teka memang berjanggut laa aku nak menunggu...Tanpa membuang masa lagi aku nak ucapkan wish hari jadi to my beloved Teacher Pn. Rohini a/p kuppan...

To : Pn.rohini a/p kuppan

just wanna says

hope u will be always happy and success in what ever u do !! we love u teacher..thanks for been our teacher and thanks for teach us..!! you are the best teacher that we have!!
_____________________________________________________
-TERIMA KASIH DAUN KELADI, SUDAH BACA DATANG LAGI-
_____________________________________________________

0 org Budak kecik dtg mai komEn sini ^__^:

Post a Comment

Followers

Jemput tengok mana2 berkenan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...