yO! Assalammualaikum semUa bloGGerz and sTalkers~ tQ for visit mY blOg...plEasE eNjoy reading tHis bloG yA! ^__^

Pages

.:: Penilik bLog ::.

Sign by Danasoft - Get Your Sign

nIeenOoo...niEeenOo....pErhatian seMua bloggerz!!!

okey..aku sekarang tgh xde idea dan tgh cari idea nak buat entry baru =.='? mcm mne tue yea...pandai2 korang pikirkan nyer haha..krokh3!!baik hari nie nak buat entry yang suam-suam sejuk sikit~  x panas x sejuk x suam....haha aku buat sebab nak santapkan kepada hAng bLoggerz semua dengan hidangan istimewa dari indon nie =)
okey..kali nie share sikit information pasal sPam indonesia yang menyerang page Facebook di negara Malaysia....indon nie mmg x serik2 lagi dorang nie? dulu dah penah dilanda tsunami...sekarang nie pun nak kena lagi ke?? haha...senggal2 babun laa korang nie =) Deim!! sape yang sebarkan mmg sanggap laa... bodoh macam khinzhir!!

hahaha...kan dah keluar abg Damn kite nie!! ~ ^^,

nIe contoh spam die --->




diciLok dekat oh! media ( tapi da minta izin yer ) =_='

Jangan sesekali klik link berstatus lucah atau yang anda sendiri tidak pasti arah tujunya. Pada sesiapa yang dah terkena, tukar password anda. Anda yang lain, sila masuk ke Account Setting dan tick'kan pada "https" (account security) untuk surf yang lebih selamat. Refer gambar ini > http://cl.ly/3t0o04171u030y1Q1o1i

Update:
- Sila blok app ini juga di mana punca segala masalah SPAM ini dimulakan.. http://www.facebook.com/apps/application.php?id=206749070441 (belah kiri bawah, klik block app)



oKey...berikan tepukan dekat oH! media kerana memberikan maklumat mengenai pasal nie!!

0 org Budak kecik dtg mai komEn sini ^__^:

Post a Comment

Followers

Jemput tengok mana2 berkenan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...